
Nauczyciele:
- Żaneta Andruczyk
- Beata Zdancewicz
Opiekunowie: Anna Korejwo
Czerwiec 2025
Tematyka kompleksowa:
- Niby tacy sami, a jednak inni. (02-06.06.2025)
- Lato, lato czeka. (09-13.06.2025)
- Pożegnania nadszedł czas. (16-23.06.2025)
- Podróż po Afryce. (24-30.06.2025)
Założenia edukacyjne:
- Poznanie dzieci różnych stron świata. Kształtowanie pozytywnej postawy wobec osób niepełnosprawnych oraz zrozumienie konieczności niesienia pomocy osobom niepełnosprawnym.
- Poznanie miejsca letniego wypoczynku. Umiejętność wymienienia skarbów, które można znaleźć w morzu − poznanie historii powstania bursztynu oraz sposobów jego wykorzystania.
- Przypomnienie zasad zachowania, jakich należy przestrzegać podczas letniego wypoczynku. Utrwalenie numerów alarmowych.
- Zapoznanie z nazwami kontynentów, owocami egzotycznymi oraz z nazwami zwierząt mieszkającymi w Afryce.
Piosenka do nauki:
„Bajkowe marzenia” sł. i muz. Krystyna Gowik
1. Są bajki i baśnie, cudowny świat,
gdzie żyją krasnale i wróżki.
I czy masz pięć latek, czy dużo lat,
to lubisz tak śnić do poduszki.
Tam możesz być, kim tylko chcesz,
i spełnić swoje marzenia.
Biegnijmy więc tam, do bajkowych bram,
powiedzmy swoje życzenia.
2. Gdy smutno na dworze, gdy pada deszcz,
to w bajkach jest zawsze pogoda.
I nawet gdy złego coś dzieje się,
to zaraz ktoś uśmiech znów doda!
Bajkowy świat, inny niż nasz,
wszystko na dobre wciąż zmienia.
Biegnijmy więc tam, do bajkowych bram,
powiedzmy swoje życzenia.
Wiersz do nauki:
,,Kim zostanę, gdy dorosnę” Monika Czoik-Nowicka
Kim zostanę, gdy dorosnę?
Jaki zawód będę miał?
Zdradzę wam dziś, moi drodzy,
jakie to pomysły mam…
Może zostanę kucharzem,
przyrządzałbym różne dania.
Mam w sobie wielki talent,
i smykałkę do gotowania.
Może zostanę piłkarzem,
na mundialach będę grał,
i dla wszystkich mych kibiców
zdobywać bramki bym chciał.
Może zostanę pilotem,
latałbym wciąż samolotem
i zwiedzał różne kraje,
czułbym się wtedy wspaniale.
Kim zostanę, gdy dorosnę?
Jaki zawód będę miał?
Jak widzicie, moi drodzy,
wiele pomysłów już dziś mam.