Programowanie/kodowanie
Zajęcia prowadzi: Agnieszka Luty, Żaneta Andruczyk
Kodowanie i programowanie to świetna zabawa, a także proces twórczej i matematycznej aktywności dzieci.


Terapia ręki
Zajęcia prowadzi: Beata Zdancewicz
Celem zajęć jest:
- stwarzanie dzieciom warunków do wszechstronnego rozwoju poprzez stymulowanie zmysłów
w działaniu, - wyrównanie szans edukacyjnych,
- usprawnienie motoryki małej, czyli precyzyjnych ruchów dłoni i palców,
- rozwijanie koordynacji wzrokowo – ruchowo – słuchowej, percepcji wzrokowej,
- kształtowanie umiejętności wyrażania muzyki poprzez ruch i określony rytm,
- pobudzenie ciekawości, aktywności twórczej,
- nauka współpracy w grupie bądź zespole,
- rozwijanie pamięci ruchowej,
- kształtowanie odporności emocjonalnej, doświadczenie radości,
- rozwój grafomotoryki,
- wypracowanie zdolności skupienia uwagi i patrzenia,
- rozbudzenie motywacji do nauki.




Kamishibai
Zajęcia prowadzi: Małgorzata Górzyńska, Emilia Krupińska
Celem zajęć jest: Kamishibai Papierowy Teatr to teatr obrazkowy lub inaczej teatr ilustracji. Jest to technika opowiadania, czytania wywodząca się z Japonii, wykorzystując plansze z obrazkami i tekstem oraz drewnianą lub kartonową skrzynkę (butai), – na wzór parawanu z teatrzyków marionetkowych – w której przedstawione są kolejne fragmenty historii, bajki, opowiadania.


Zajęcia taneczne
Zajęcia prowadzi: Bogumiła Anna Ołów
Celem zajęć jest:
- rozwijanie dziecięcych uzdolnień
- zaspokajanie naturalnej potrzeby ruchu.
- kształtowanie prawidłowej postawy ciała
- kształtowanie poczucia rytmu poprzez stosowanie różnych technik tanecznych
- odkrywanie własnych możliwości twórczych dziecka
- rozwijanie indywidualnych zdolności każdego dziecka, jego inicjatywy, aktywności i samodzielności
- rozwijanie płynności i estetyki ruchu
Klub Małego Odkrywcy
Zajęcia prowadzi: Beata Borkowska
Celem zajęć jest:
- stworzenie przyjaznej atmosfery wychowawczej, okazanie ciepła i zrozumienia,
- budowanie w dziecku poczucia własnej wartości,
- motywowanie do podejmowania trudnych zadań,
- dostarczanie źródeł i materiałów, aby dziecko „nauczyło się uczyć”, rozwijało swoją wyobraźnię i możliwości twórcze,
- zachęcanie do dzielenia się swoją wiedzą, prezentowania prostych doświadczeń,
- pozwolenie na szukanie błędów, odkrywanie ich, poprawianie, ulepszanie,

Zajęcia matematyczne
Zajęcia prowadzi : Eliza Galińska
Celem zajęć jest:
- rozwijanie zainteresowań i uzdolnień matematycznych
- tworzenie warunków sprzyjających zmysłowym spostrzeżeniom i doświadczeniom w obrębie edukacji matematycznej
- wspomaganie dzieci o zróżnicowanych możliwościach intelektualnych
- zapobieganie ewentualnym niepowodzeniom w uczeniu się matematyki.
- wyrównywanie szans.




Muzyczno – ruchowe
Zajęcia prowadzi: Beata Czyżyk
Celem zajęć jest: wszechstronny rozwój dziecka, stymulowanie jego naturalnej potrzeby ruchu poprzez taniec i muzykę, a także kształtowanie kompetencji poznawczych
i wrażliwości na sztukę. W ramach tych zajęć rozwija się m.in. poczucie rytmu, słuch muzyczny, koordynację ruchową, pamięć, koncentrację, a także wyobraźnię, inwencję twórczą i zdolność do współpracy w grupie.
Zabawy logorytmiczne
Zajęcia prowadzi: Aneta Dobrzyń i Jolanta Taraszkiewicz
Celem zajęć jest: łączenie ruchu, słowa i słuchu to ważna złożona umiejętność przedszkolna dla 5-latka. W formie dobrej zabawy, można usprawniać narządy mowy i bez ograniczeń bawić się z grupą.



Rytmika
Wszystkie grupy



Gimnastyka




Wszystkie grupy